من از سرما بدم مىآيد، حالا هر جور كه بيايد.#زمستان امسال بسيار وحشيانه وارد شد و خيلى درد داشت. بعد از گذراندن چند شب طاقت فرسا دانستيم كه پوشيدن لباس مناسب و داشتن بخارى دليلى براى مصونيت از سگ لرز نيست. خانهى ما گرچه خيلى قديمى نيست ولى سوراخ سنبه زياد دارد. زيرمان هم پاركينگ است كه هر تلاشى براى گرم نگه داشتن خانه را نقش بر آب كرده و براى سرد نگه داشتن خانه میکوشد. سوز سرما توان مىگرفت اما عزممان را جزم كرديم. درز پنجره ها را گرفتيم و همه را با پلاستيك كلفتى پوشانديم. زير در ورودى اسفنج فرو كرديم و پتوى بزرگى را بر آن آويزان كرديم. پريشب چندين نفر به مناسبت تجهيز منزل مهمان ما بودن سوم شخص مجرد...
ادامه مطلبما را در سایت سوم شخص مجرد دنبال میکنید
برچسب: زمستان,خود,چگونه,آغاز,کردید؟, نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:16