ساپورت

خرید بک لینک
دختری که دوستش داشتم با هیجانی که کمتر در او دیده بودم، گفت: «ساپورت خریدم!» همین سه سال پیش بود. چشمهایم گرد شد و حرفی برای گفتن پیدا نکردم. احتمالا خورد توی ذوقش.
آخر آن موقع فکر میکردم ساپورت در انحصار طبقهی خاصی است. دستهای از آدمها که نمیدانم چه اسمی رویشان بگذارم. همینهایی که زودتر از همه به مُد تن میدهند. اولینها. مادرم اگر بود میگفت: «بیحیاها!»
ساپورت اما خیلی سریع طبقهها را درنوردید و رسید بیخ گوش مادرم. الان دیگر زنِ برادرم هم ساپورت میپوشد.
بعدتر مانتوهای جلوباز ظاهر شدند. اوایل فکر میکردیم یادشان رفته دکمهاش را ببندند. بعد دیدیم اصلا دکمه ندارد. لعنتی بر روح پرفتوح شیطان فرستادیم و سرمان را پایین انداختیم. دیدیم شلوارشان نیز کوتاهتر شده.

تصویری از سه تن از دوستانِ دختر را که در بالکن مجتمع چهارسو روی زمین نشستهاند، در اینستاگرام میبینم. این آدمهایی که شخصا حاضرم اوقات مفیدم را در معاشرت با آنها تلف کنم، شلوارشان از ناحیهی زانو پاره شده است.
این مُد جدید تفاوتهایی با قبلیها دارد. اول اینکه پسرها هم میپوشند و این نشان میدهد پارگی، جنسیت نمیشناسد. دوم اینکه خدایی زانو دیگر سکسی نیست، گرچه اینهایی که برای ارشاد گشت میزنند با دیدن لبخند کشکک نیز بعید نیست تحریک شوند. سوم اینکه دیگر اندکی هم تعجب نمیکنم. حالا دیگر میدانم، دخترهایی هستند که هنوز خودشان هم نمیدانند روزی درحالیکه زانویشان معلوم است، به خیابان خواهند آمد.

سوم شخص مجرد...

ما را در سایت سوم شخص مجرد دنبال می‌کنید

برچسب: ساپورت,پوشان,نازک,به انگلیسی,پوشان تهران,پوشان اینستاگرام,پوشان تلگرام,شیشه ای, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 21:41

صفحه بندی