زمستان خود را چگونه آغاز کردید؟

خرید بک لینک
من از سرما بدم مىآيد، حالا هر جور كه بيايد.

#زمستان امسال بسيار وحشيانه وارد شد و خيلى درد داشت. بعد از گذراندن چند شب طاقت فرسا دانستيم كه پوشيدن لباس مناسب و داشتن بخارى دليلى براى مصونيت از سگ لرز نيست.

خانهى ما گرچه خيلى قديمى نيست ولى سوراخ سنبه زياد دارد. زيرمان هم پاركينگ است كه هر تلاشى براى گرم نگه داشتن خانه را نقش بر آب كرده و براى سرد نگه داشتن خانه میکوشد.
سوز سرما توان مىگرفت اما عزممان را جزم كرديم. درز پنجره ها را گرفتيم و همه را با پلاستيك كلفتى پوشانديم. زير در ورودى اسفنج فرو كرديم و پتوى بزرگى را بر آن آويزان كرديم.
پريشب چندين نفر به مناسبت تجهيز منزل مهمان ما بودند. به هر نفر يك پتو میرسيد. صبح كه بيدار شديم فقط من كه زير بخارى خوابيده بودم سردم شده بود. بقيه يخ زده بودند. بيشتر آنها صبح به خانه ى خود بازگشتند تا بخوابند. ما هم تصميم گرفتيم ديگر مهمان دعوت نكنيم تا به هر نفر حداقل دو پتو برسد.
دیشب که روی یک تشک و پتوی رویش خوابیده بودم و سرم را زیر دو پتوی رویم فرو برده بودم، مطمئن بودم که شب را بدون از خواب پریدن از سرما به صبح خواهم رساند. با لبخندی که بر همه پوشیده بود خودم را به دست رویا میسپردم که ناگهان صدای خوشایند حرارت بخاری قطع شد. اندکی از پتوها را کنار زدم و با چشمانی باز و بسته به شعلههای آبیرنگ بخاری خیره شدم. لحظهای بعد آتش خاموش شد. گاز خانهی ما قطع شده بود.

+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۵ساعت 17:25 توسط مسعود قادری آذر |
سوم شخص مجرد...

ما را در سایت سوم شخص مجرد دنبال می‌کنید

برچسب: زمستان,خود,چگونه,آغاز,کردید؟, نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:16

صفحه بندی