سوم شخص مجرد

متن مرتبط با «کردید؟» در سایت سوم شخص مجرد نوشته شده است

زمستان خود را چگونه آغاز کردید؟

  • نیلوبلاگ

    من از سرما بدم مىآيد، حالا هر جور كه بيايد. #زمستانxa0امسال بسيار وحشيانه وارد شد و خيلى درد داشت. بعد از گذراندن چند شب طاقت فرسا دانستيم كه پوشيدن لباس مناسب و داشتن بخارى دليلى براى مصونيت از سگ لرز نيست.xa0 xa0خانهى ما گرچه خيلى قديمى نيست ولى سوراخ سنبه زياد دارد. زيرمان هم پاركينگ است كه هر تلاشى براى گرم نگه داشتن خانه را نقش بر آب كرده و براى سرد نگه داشتن خانه میکوشد.xa0xa0سوز سرما توان مىگرفت اما عزممان را جزم كرديم. درز پنجره ها را گرفتيم و همه را با پلاستيك كلفتى پوشانديم. زير در ورو...

    ادامه مطلب